اوساسونا هم تسلیت گفت

اوساسونا هم تسلیت گفت




 

 


اوساسونا هم تسلیت گفت


تاریخ : دوشنبه ،
23 مرداد 1391

باشگاه اوساسونا که يک بازيکن ايراني را در اختيار دارد با زلزله زدگان ايران ابراز همدردي کرد و بازيکنان اوساسونا در تمرين امروز با مسعود شجاعي ابراز همدردي کردند.


باشگاه اوساسونا نيز امروز با قرار دادن بيانيه اي ابراز همدردي خود را با زلزله زدگان آذربايجان شرقي نشان خواهد داد که در اين بيانيه عنوان شده ما با مسعود شجاعي ابراز همدردي مي کنيم که در حادثه تلخ عده زيادي از هموطنان خود را از دست داده است و به مردم ايران نيز براي اين مصيبت تسليت مي گوييم. ما هم از اين اتفاق ناگوار ناراحت هستيم و از مردم ايران مي خواهيم باشگاه اوساسونا را هم کنار خودشان ببينند.

باشگاه اوساسونا امروز،اين بيانيه را ارائه خواهد کرد تا به نوعي با اين حادثه غم انگيز ابراز همدردي کند.

همچنين مسعود شجاعي نيز با زلزله زدگان آذربايجان شرقي ابراز همدردي کرد و او نيز در متني کوتاه خود را کنار آسيب ديدگان زلزله قرارداد :" متاسفانه برخي از هموطنانم را در حادثه اي تلخ از دست داده ام و وقتي عکس هاي اين اتفاق را ديدم مثل همه هموطنانم ناراحت شدم. دوست دارم بتوانم کاري انجام دهم اما متاسفانه فاجعه بزرگ تر از دستان کوچک من است. با تمام وجودم در کنار شما هستم ."


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل